Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2714
Назва: Запровадження полікультурної освіти майбутніх учителів початкових класів в сучасних соціокультурних умовах
Інші назви: Introduction of multicultural education of future teachers of elementary school in modern socio-cultural conditions
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: соціально-політичні процеси
полікультурна освіта
моделі полікультурної шкільної освіти
етнопедагогічне середовище
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Атрощенко Т. О. Запровадження полікультурної освіти майбутніх учителів початкових класів в сучасних соціокультурних умовах / Т. О. Атрощенко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 42-43.
Короткий огляд (реферат): Постає питання створення і налагодження конкретного механізму, в якому б етнічна самосвідомість виступала важливим чинником усвідомлення причетності до рідної етнічної культури, мови, традиції, розуміння її значення в консолідації української нації, у формуванні її національно-державних інтересів. Насамперед це стосується підготовки майбутнього вчителя початкових класів, першочергова функція якого – навчати і виховувати підростаюче покоління згідно до вимог та запитів сучасного світового співтовариства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2714
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Atroshchenko.pdf134.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.