Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2669
Назва: Особливості групової роботи з дітьми з порушенням слуху
Автори: Рабаджи, К.
Rabadzhy, K.
Ключові слова: діти з порушенням слуху
сурдопедагогіка
корекційно-розвивальна робота
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Рабаджи К. Особливості групової роботи з дітьми з порушенням слуху / К. Рабаджи // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 60-62.
Короткий огляд (реферат): Серед основних шляхів інтеграції дітей із порушенням слуху до однолітків з типовим розвитком є пошук такої корекційної роботи, яка би враховувала індивідуальні потреби дітей із порушенням слуху, забезпечувала б їх успішну соціалізацію. В цьому може допомогти правильно організована гурткова робота.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2669
Розташовується у зібраннях:Випуск 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рабаджи К..pdf74.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.