Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2660
Назва: Сутність і структура поняття етичної компетентності майбутніх вчителів
Інші назви: The essence of the structure and concepts of ethical competence of future teachers
Автори: Ткаченко, С. В.
Tkachenko, С. V.
Ключові слова: компетентнісний підхід
професійна компетентність
етична компетентність
competence-based approach
professional competence
ethical competence
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ткаченко С. В. Сутність і структура поняття етичної компетентності майбутніх вчителів / С. В. Ткаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – 2011. – №7-8. – С. 192-197.
Короткий огляд (реферат): У статті виявлені структурні компоненти етичної компетентності майбутніх вчителів; визначено сутність поняття «етична компетентність». The article identif ied the structural components of ethical competence of future teachers, defined the concept of »ethical competence».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2660
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko С. V..pdf500.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.