Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРемез, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorRemez, Natalia Dmytrivna-
dc.date.accessioned2019-07-25T08:36:44Z-
dc.date.available2019-07-25T08:36:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРемез Н.Д. Педагогічні умови ефективної підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. / Н.Д. Ремез // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 274-281.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2633-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз таких педагогічних умов, як: забезпечення мотивації вчителів гуманітарних дисциплін до ефективного тестового оцінювання навчальних досягнень учнів; забезпечення реалізації андрагогічних принципів навчання в процесі підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів; створення банку інформаційно-методичних ресурсів для забезпечення якості тестового оцінювання навчальних досягнень учнів при вивченні гуманітарних дисциплін. In the article is given an analysis of such pedagogical conditions as: providing motivation for humanities teachers for effective academic achievements testing; ensuring realization of andragogical teaching principles at the time of postgraduate education for academic achievements testing; creation of information-methodological recourses bank for guaranteeing the quality of academic achievements testing while studying humanity disciplines.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectоцінювання навчальних досягнень учнівuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectstudents’ academic achievements testinguk
dc.subjecttestinguk
dc.subjectpedagogical conditionuk
dc.titleПедагогічні умови ефективної підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнівuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of humanities teachers effective training at the time of postgraduate education for studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Remez.pdf522.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.