Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2603
Title: Випереджувальний розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій: деякі результати експериментального дослідження
Other Titles: Опережающее развитие творческого потециала будущего учителя технологий: некоторые результаты экспериментального исследования
Accelerated development of the creative potential of the future teachers of technology: some experimental results
Authors: Яренчук, Л.Г.
Keywords: вчитель технологій
готовність учителя технологій до розвитку в учнів творчого потенціалу
учитель технологий
готовность учителя технологий к развитию у учащихся творческого потенциала
teacher technology
readiness teacher technology to develop students’ creative potential
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Яренчук Л.Г. Випереджувальний розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій: деякі результати експериментального дослідження. / Л.Г. Яренчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 187-192.
Abstract: У статті висвітлено експериментальну модель формування у майбутніх учителів технологій творчого потенціалу під час навчання у вищій школі, узагальнено дані, отримані в результаті проведення дослідно-експериментальної роботи. В статье освещены экспериментальная модель формирования у будущих учителей технологий творческого потенциала во время обучения в высшей школе, обобщены данные, полученные в результате проведения опытно-экспериментальной работы. This article presents a pilot model for the formation of future teachers of technology creativity while learning in higher education, summarizes the data obtained as a result of experimental work.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2603
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yarenchyk.pdf505.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.