Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2596
Title: Особливості фахової підготовки майбутніх учителів музики в умовах міжкультурного діалогу
Authors: Гусейнова, Л. В.
Keywords: міжкультурний діалог
навчальна діяльність
професійні здібності
професійна індивідуальність
межкультурный диалог
учебная деятельность
профессиональная способность
профессиональная индивидуальность
the intercultural dialog
the scientif ic activity
the professional ability
the professional individuality
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Гусейнова Л.В. Особливості фахової підготовки майбутніх учителів музики в умовах міжкультурного діалогу. / Л.В. Гусейнова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 137-145.
Abstract: У статті розглядаються питання відображення міжкультурного діалогу у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики у педагогічному ВНЗ. Готовність студентів до міжкультурного діалогу розглядається як спосіб соціокультурного становлення особистості та буття особливої сфери суспільства, що виконує завдання збереження соціокультурної спадщини,адаптації та регуляції процесів особистісного становлення та розвитку майбутнього вчителя музики. статье рассматриваются вопросы отражения межкультурного диалога в процессе подготовки будущего учителя музыки в педагогическом вузе. Готовность студентов к межкультурному диалогу рассматривается как способ социокультурного воспроизводства личности и бытия особой сферы общества, выполняющей задачи сохранения социокультурного наследия, адаптации и регулирования процессов личностного становления и развития будущего учителя музики. The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. There showed the deep understanding of the culture of teachers’ artistic pedagogical activity, it is proved that is formation is fully realized in artistic pedagogical preparation, which is directed to the formation of vocational thinking in multicultural educational area. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2596
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guseinova.pdf531.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.