Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2548
Назва: Наступність у побудові підручників математики
Інші назви: Сontinuity in building textbooks on mathematics
Автори: Бевз, В. Г.
Ключові слова: наступність
підручники
математика
алгебра
геометрія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Бевз В. Г. Наступність у побудові підручників математики / В. Г. Бевз // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається наступність у побудові підручників алгебри і геометрії для основної школи. Подаються конкретні приклади реалізації наступності у навчанні математики основної та старшої школи. В статье рассматривается преемственность в построении учебников алгебры и геометрии для основной школы. Подаются конкретные примеры реализации преемственности в обучении математике основной и старшей школы.Continuity in the building of textbooks of algebra and geometry for the primary school is considered in the article. Specific examples of continuity in teaching mathematics initial, primary and high schools are served.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2548
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bevz 2016.pdf401.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.