Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2539
Назва: Проблеми реалізації наступності у навчанні математики в основній школі та птнз
Інші назви: Problems of continuity in the teaching of mathematics in primary schools and vocational schools
Автори: Черненко, Я. І.
Ключові слова: математика
наступність у навчанні
ПТНЗ
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Черненко Я. І. Проблеми реалізації наступності у навчанні математики в основній школі та птнз // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 126-129.
Короткий огляд (реферат): Автором розглянуто деякі вікові та психологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів, описано специфіку контингенту учнів ПТНЗ. Автором рассмотрены некоторые возрастные и психологические особенности учеников профессионально-технических учебных заведений, описано специфику контингента учащихся ПТУ.The author examines some age and psychological characteristics of students of vocational schools, describing the specific contingent of vocational students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2539
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernenko 2016.pdf406.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.