Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2529
Title: Діагностика та оцінювання комунікативно-діалогових умінь старшокласників під час інтерактивного навчання математики
Other Titles: Diagnosis and assessment of senior pupils communicative and interactive abilities in interactive teaching of mathematics
Authors: Федосєєв, С. Е.
Забранський, В. Я.
Keywords: оцінка
оцінювання
бал
завдання оцінювання
засоби оцінювання
інтерактивне навчання
математика
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Федосєєв С. Е., Забранський В. Я. Діагностика та оцінювання комунікативно-діалогових умінь старшокласників під час інтерактивного навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С.114-117.
Abstract: У роботі аналізується зміст понять «оцінювання», «оцінка», «бал» в контексті інтерактивного навчання старшокласників математики. Автори виділяють завдання оцінювання, пропонують засоби оцінювання на інтерактивних уроках математики. В работе анализируется содержание понятий «оценивание», «оценка», «балл» в контексте интерактивного обучения старшеклассников математике. Авторы выделяют задания оценивания, предлагают средства оценивания на интерактивных уроках математики.The paper analyzes the concept of "assessment", "rating", "mark" in the context of senior pupils interactive teaching of mathematics. The authors identify the tasks of assessment, offer tools of assessment on interactive mathematics lessons.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2529
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedoseev, Zabransky 2016.pdf411.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.