Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2527
Назва: Проблема наступності у розв’язуванні сюжетних задач, що містять взаємопов’язані величини, в початкової та основної школах
Інші назви: Сontinuity problem solving story problems containing the triple interconnected values in primary and basic schools
Автори: Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Гаевец, Яна Станиславовна
Ключові слова: сюжетна задача
трійки взаємопов’язаних величин
початкова школа
основна школа
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Гаєвець Я. С. Проблема наступності у розв’язуванні сюжетних задач, що містять взаємопов’язані величини, в початкової та основної школах // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 16-19.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто один із можливих методичних підходів до розвитку в учнів основної школи уміння розв’язувати задачі, що містять взаємопов’язані величини, через актуалізацію та розвиток відповідних знань та умінь, яких вони набули в початковій школі.В статье рассмотрен один из возможных методических подходов к развитию у учащихся основной школы умения решать задачи, содержащие взаимосвязаны величины, через актуализацию и развитие соответствующих знаний и умений, которые они приобрели в начальной школе.A continuity problem in the solution of the subject tasks containing the three of the interconnected sizes at initial and main schools. In article one of possible methodical approaches to development in pupils of the main school of ability to solve the problems containing is considered sizes, through updating and development of the corresponding knowledge and abilities which they had acquired at elementary school are interconnected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2527
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gaevets 2016.pdf573.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.