Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2520
Назва: Роль освітньо-виховного простору вищого навчального закладу в розвитку педагогічної обдарованості студентів
Інші назви: The role of the educational and educational space of a higher educational establishment in the development of students' pedagogical giftedness
Автори: Голубова, Ганна Василівна
Golubova, Ganna Vasylivna
Ключові слова: навчально-виховний простір
педагогічна обдарована особистість
навчально-виховний процес
educational space
pedagogically gifted personality
educational process
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Голубова Г. В. Роль освітньо-виховного простору вищого навчального закладу в розвитку педагогічної обдарованості студентів / Г. В. Голубова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 272-277.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність та характеристика освітньо-виховного простору вищого навчального закладу, який сприяє максимально повному розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів. The article reveals the essence and characteristics of educational space of the university, which promotes the full development of the pedagogical giftedness of future teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2520
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Golubova, Ganna Vasylivna.pdf505.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.