Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2509
Title: | Мотиваційний компонент готовності майбутніх менеджерів освіти до реалізації державної мовної політики в полікультурному навчальному середовищі |
Other Titles: | Motivational component in the structure of the future of education managers to implement the language policy in a multicultural learning environment |
Authors: | Сакалюк, Оксана Олександрівна Sakalyuk, Oksana Olexandrivna |
Keywords: | потреби мотиви інтереси мотивація мотиваційний компонент готовності майбутні менеджери освіти державна мовна політика в полікультурному навчальному середовищі толерантність needs motives interests motivation motivational component of readiness future managers of education state language policy in a multicultural learning environment tolerance |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Сакалюк О. О. Мотиваційний компонент готовності майбутніх менеджерів освіти до реалізації державної мовної політики в полікультурному навчальному середовищі / О. О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 199-205. |
Abstract: | У статті подано аналіз мотиваційного компоненту готовності майбутніх менеджерів освіти до реалізації державної мовної політики в полікультурному навчальному середовищі та характеристику його показників. The article presents an analysis of the motivational component of the future of education managers to implement the language policy in a multicultural learning environment and characteristic of his indicators. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2509 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sakalyuk Oksana Olexandrivna.pdf | 515.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.