Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2504
Назва: | Роль дослідницьких умінь першокурсників в адаптаційний навчальний період |
Інші назви: | The role of researc habilities of first-graders in the adaptive training period |
Автори: | Яценко, С. Є. Горбач, І. М. Науменко, А. А. |
Ключові слова: | наступність дидактичні труднощі дослідницькі уміння |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Яценко С. Є., Горбач І. М., Науменко А. А. Роль дослідницьких умінь першокурсників в адаптаційний навчальний період // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 219-222. |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуються сучасні проблеми наступності навчання між середньою та вищою школами. Зазначена роль дослідницьких умінь студентів у вирішенні даної проблеми.Анализируются современные проблемы преемственности обучения математики между общеобразовательной и высшей школами. Указана роль исследовательских умений студентов в решении данной проблемы. In theses analyzes the current problems of continuity of education between secondary and higher schools and specified the role of research skills of students in solving this problem. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2504 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Iatsenko, Horbach, Naumenko 2016.pdf | 401.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.