Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2496
Title: Формування готовності студента до забезпечення наступності у навчанні математики між молодшою та середньою ланкою зош
Other Titles: Formation of readiness of students to ensure continuity in learning mathematics among younger and middle school
Authors: Конопля, В. О.
Заїка, О. В.
Keywords: принцип наступності
наступність
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Конопля В. О., Заїка, О. В. Формування готовності студента до забезпечення наступності у навчанні математики між молодшою та середньою ланкою зош // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 252-253.
Abstract: У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів математики до можливості реалізації принципу наступності у навчанні математики між різними ланками освіти. Розкрито суть проблеми та подано дидактичні рекомендації для її вирішення. В статье рассмотрена проблема подготовки будущих учителей математики к возможности реализации принципа преемственности в обучении математике между разными звеньями образования. Раскрыта суть проблемы и представлены дидактические рекомендации для ее решения.The problem of training future teachers of mathematics to the possibility of realization of the principle of continuity in learning mathematics between different levels of education isconsidered. The point of the problem isdisclosed and didactic recommendations are given for itssolution.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2496
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konoplya, Zaika 2016.pdf399.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.