Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасножон, О. Б.-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:40:04Z-
dc.date.available2019-07-16T12:40:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрасножон О. Б. Реалізація принципу наступності під час розв’язування задачіз параметром у підготовці вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 180-182.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2492-
dc.description.abstractДоповідь присвячена актуальній проблемі реалізації принципу наступності у процесі навчання розв’язування задач із параметром учнів та студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Розглянуто методичні аспекти використання комп’ютерних програмних засобів.Доклад посвящен актуальной проблеме реализации принципа преемственности в процессе обучения решению задач с параметром учеников и студентов педагогических высших учебных заведений. Рассмотрены методические аспекты использования компьютерных программных средств. The report is devoted to an actual problem of realization of a principle of continuity during training to the decision of problems with parameter of pupils and students of pedagogical higher educational institutions. Methodical aspects of use of computer software are considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінформаційна технологіяuk
dc.subjectзадача з параметромuk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.titleРеалізація принципу наступності під час розв’язування задачіз параметром у підготовці вчителя математикиuk
dc.title.alternativeRealization of a principle of continuity during the decision of problems with parameter in training of the mathematics teacheruk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krasnozhon 2016.pdf392.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.