Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2490
Назва: Методологічні аспекти реалізації наступності у навчанні дисциплін математинчого циклу
Інші назви: Methodological aspects of realization of succession in teaching disciplines of mathematical cycle
Автори: Кугай, Н. В.
Ключові слова: наступність
ВНЗ
ЗВО
майбутній учитель математики
методологічні знання
«Математична логіка»
«Елементарна математика»
«Наукові основи шкільного курсу математики»
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кугай Н. В. Методологічні аспекти реалізації наступності у навчанні дисциплін математинчого циклу // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 182-184.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто реалізацію наступності під час вивчення курсів «Елементарна математика», «Математична логіка і теорія алгоритмів», «Наукові основи шкільного курсу математики». В работе рассмотрено реализацию преемственности при изучении курсов «Элементарная математика», «Математическая логика и теория алгоритмов», «Научные основы школьного курса математики».The paper describes the implementation of succession while studying courses «Basic Mathematics», «Mathematical logic and theory of algorithms», «Scientific bases of the school course of mathematics».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2490
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuhai 2016.pdf389.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.