Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2480
Назва: Використання проектних технологій для реалізації наступності у навчанні алгебри учнів основної школи
Інші назви: Using project technology for implementing continuity in teaching algebra secondary school pupils
Автори: Мовчан, С. М.
Ключові слова: наступність
алгебра
основна школа
проектні технології
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мовчан С. М. Використання проектних технологій для реалізації наступності у навчанні алгебри учнів основної школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 93-96.
Короткий огляд (реферат): В тезах описується доцільність застосування проектних технологій під час навчання алгебри учнів основної школи, що надає змогу забезпечити реалізацію наступності протягом вивчення навчального матеріалу. В тезисах описывается целесообразность применения проектных технологий при обучении алгебре учащихся основной школы, что дает возможность обеспечить реализацию преемственности при изучении учебного материала. In theses describes the feasibility of project technology in the teaching algebra secondary school pupils, which enables secure implementation of succession for the study of educational material.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2480
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Movchan 2016.pdf398.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.