Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинюкова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСинюкова, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorSinyukova, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:21:17Z-
dc.date.available2019-07-16T11:21:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСинюкова О. М. Сучасний досвід освітян японії у формуванні предметних математичних компетентностей учнів середніх загальноосвітніх шкіл і його значення для освітян україни // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 102-105.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2464-
dc.description.abstractСучасний досвід освітян Японії у формуванні предметних математичних компетентностей учнів середніх загальноосвітніх шкіл і його значення для освітян України. Розроблені освітянами Японії прийоми організації проблемного навчання з математичних дисциплін повинні знайти своє місце і у методиці навчання математиці у середніх і вищих навчальних закладах України. Разработанные преподавателями Японии приёмы организации проблемного обучения при овладении математическими дисциплинами должны найти место и в методике обучения математике в средних и в высших учебных заведениях Украины. Methods of teaching mathematics though problem solving, those have been worked out by Japanese teachers, must find its place and among methods of teaching mathematics in secondary and higher institutes of education of Ukraine.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectорганізація проблемного навчанняuk
dc.subjectдосвід освітян Японіїuk
dc.titleСучасний досвід освітян японії у формуванні предметних математичних компетентностей учнів середніх загальноосвітніх шкіл і його значення для освітян Україниuk
dc.title.alternativeNowdays experience of Japanese mathematics curricula in forming subject mathematics competences of students of all levels and its meaning for teachers of Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinyukova 2016.pdf422.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.