Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2446
Назва: Величини в початковій та середній школі
Інші назви: A succession in the study of the values at the primary and secondary school is examined in this article
Автори: Васильєва, Д. В.
Ключові слова: навчання математики
величини
іменовані числа
наступність
початкова, основна і старша школа
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Васильєва Д. В. Величини в початковій та середній школі // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 13-16.
Короткий огляд (реферат): Розглядається наступність у вивченні величин в початковій, основній і старшій школі. На конкретних прикладах розкривається місце окремих величин у шкільному курсі математики та особливості їх вивчення. Рассматривается преемственность в изучении величин в начальной, основной и старшей школе. На конкретных примерах раскрывается место отдельных величин в школьном курсе математики и особенности их изучения.The place of some values in the school course of mathematics and feature of their study opens up on the concrete examples.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2446
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylieva 2016.pdf390.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.