Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24374
Назва: Організаційно-психологічні умови професійної самореалізації педагогів в умовах трансформацій сучасної освіти
Автори: Черненко, Наталія Миколаївна
Chernenko, Natalia Mykolaivna
Ван Чжен
Ключові слова: професійна самореалізація
освіта
професійний розвитк
самореалізація педагогів
саморозвиток
самовдосконалення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Черненко Н. Організаційно-психологічні умови професійної самореалізації педагогів в умовах трансформацій сучасної освіти / Н. Черненко, Ван Чжен // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 42-45.
Короткий огляд (реферат): Проблема самореалізації педагогів є однією з ключових у сучасній теорії й практиці освітнього менеджменту, адже рівень професійної реалізації працівників безпосередньо впливає на ефективність освітнього процесу, інноваційність діяльності закладу та якість освітніх послуг. Наукові дослідження доводять, що самореалізація є базовою потребою фахівця, пов'язаною із самоактуалізацією, внутрішньою мотивацією, самостійністю в ухваленні рішень та прагненням до професійного зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24374
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf804.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.