Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24340
Назва: Особливості психолого-педагогічної діяльності тренера з футболу в контексті інноваційних освітніх стратегій
Автори: Балан, Денис
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід
тренер з футболу
мотивація спортсменів
командна взаємодія
юнацький спорт
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Балан Д. Особливості психолого-педагогічної діяльності тренера з футболу в контексті інноваційних освітніх стратегій / Д. Балан // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів VIII Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 17–19 листопада 2025 р.) / ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», кафедра філософських і соціологічних студій та соціокультурних практик; Південно-Українське відділення Соціологічної асоціації України, Нац. ун-т «Одеська політехніка», Нац. ун-т «Чернігівська політехніка», НТУ «Дніпровська політехніка», Міжнародний університет; відп. ред. та укладач: Петінова О. Б. Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. С. 264-267.
Короткий огляд (реферат): У системі сучасної освіти тренер з футболу поступово виходить за межі суто спортивного фахівця та набуває ролі педагогічного наставника, модератора розвитку та психологічного підтримувача. Інноваційні освітні стратегії підкреслюють важливість цілісного підходу, де навчання поєднує інтелектуальну, емоційну та соціальну складові. Саме такий підхід визначає ефективність роботи сучасного тренера з футболу. Психолого-педагогічна діяльність тренера формується на перетині кількох ключових завдань: створення сприятливого середовища, підсилення мотивації, розвиток емоційної стійкості та формування взаємодії в команді. Як і в інноваційних освітніх практиках, успішність тренувального процесу залежить від характеру взаємин «спортсмен – тренер» та «спортсмен – команда», «спортсмен – спортсмен» при провідній узагальнюючій ролі «спортсмен – тренер» [2, 5, 6]. Ці взаємовідносини можуть по-різному відбиватися на ефективності змагальної діяльності колективу, незалежно від їх вікової категорії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24340
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BALAN.pdf302.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.