Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24326| Назва: | Взаємодія у сучасній вищій освіті: рівноправні партнерські відносини при збереженні ієрархії ролей |
| Автори: | Польова, Тетяна |
| Ключові слова: | партнерство у вищій освіті онлайн-освіта освітінй простір взаємодія між викладачем та студентом |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Польова Т. Взаємодія у сучасній вищій освіті: рівноправні партнерські відносини при збереженні ієрархії ролей / Т. Польова // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 13-17. |
| Короткий огляд (реферат): | Тривалий онлайн-формат навчання в Україні трансформував освітній простір. Одним із ключових аспектів трансформації є переосмислення взаємодії між викладачем та студентом. Фокус зміщується на партнерські відносини, які, проте, мають зберігати ієрархію ролей, притаманну академічному середовищу. Розглянемо концепцію партнерства в онлайн-освіті, її нормативно-правове підґрунтя та практичні аспекти реалізації, враховуючи виклики, пов'язані зі зміною ролі студента. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24326 |
| Розташовується у зібраннях: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Polyova Tatyana.pdf | 892.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.