Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24320
Назва: Середовищний підхід в управлінні закладом освіти
Автори: Кушніренко, Т.
Ключові слова: управління закладом освіти
освітнє середовище
середовищний підхід
управління
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кушніренко Т. Середовищний підхід в управлінні закладом освіти / Т. Кушніренко // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 7-9.
Короткий огляд (реферат): Середовищний підхід дозволяє менеджеру освіти не просто організовувати діяльність колективу, а створювати умови, в яких кожен учасник освітнього процесу може розкривати свій потенціал. Він змінює логіку управління: від адміністративного контролю – до партнерської взаємодії, від ієрархічної системи – до мережевої структури співпраці. Основна мета такого підходу – формування цілісного освітнього простору, який сприяє розвитку особистості дитини, забезпечує психологічний комфорт, безпеку та підтримку індивідуальної траєкторії навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24320
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kushnirenko.pdf838.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.