Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2430
Назва: Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти
Інші назви: The theoretical ways of educational tasks’ typology at the forming of professional-creative potential of future kindergartener
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Ключові слова: творчість
професійно-творчий потенціал
навчальне завдання
типологія навчальних завдань
creation
professional-creative potential
educational task
typology of educational tasks
Дата публікації: 2014
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти / О. А. Листопад // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 354-360.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано особливості використання навчального завдання як засобу формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Обґрунтовано основні концептуальні підходи до типології системи навчальних завдань. Розкрито специфіку та особливості авторської типології навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Наведено приклад системи навчальних завдань з дисципліни "Нові інформаційні технології", за авторською типологією. The article deals with the problem of using educational task as facilities of forming of professional-creative potential of future kindergartener. The basic conceptual ways of typology of the system of educational tasks are substantiated. The author describes the specificity and special aspects of his own typology of educational tasks at the process of professional-creative potential of future kindergartener. The example of the system of educational tasks of discipline "New information technologies" is bewrited, in accordance with author’s typology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2430
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.