Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Іryna-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-12-18T10:13:44Z-
dc.date.available2025-12-18T10:13:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМардарова І. К., Гуданич Н. М. Цифровізація освіти: європейські практики та українські реалії. Гармонізація системи освіти України з європейським освітнім простором: досягнення, виклики та перспективи : зб. тез доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 30 жовт. 2025 р. [Електронне видання]. Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2025. С. 304–307.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24214-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз процесів цифровізації освіти в контексті європейських практик та українських реалій. Розкрито провідні підходи до впровадження цифрових технологій у системах освіти країн Європейського Союзу, зокрема щодо розвитку цифрової компетентності учасників освітнього процесу, використання онлайн-платформ, хмарних сервісів та інструментів дистанційного і змішаного навчання. Окреслено стан і особливості цифрової трансформації освіти в Україні з урахуванням сучасних соціальних викликів, умов воєнного часу та євроінтеграційного курсу держави. Визначено ключові проблеми та перспективи адаптації європейського досвіду цифровізації до українського освітнього простору. Обґрунтовано значення цифрових інновацій як чинника підвищення якості освіти, забезпечення її доступності та сталого розвитку освітньої системи України. An analysis of the processes of digitization of education in the context of European practices and Ukrainian realities has been carried out. The leading approaches to the implementation of digital technologies in the education systems of the European Union countries have been revealed, in particular regarding the development of digital competence of participants in the educational process, the use of online platforms, cloud services, and tools for distance and blended learning. The state and features of the digital transformation of education in Ukraine are outlined, taking into account current social challenges, wartime conditions, and the country's European integration course. Key problems and prospects for adapting European digitalization experience to the Ukrainian educational space are identified. The importance of digital innovations as a factor in improving the quality of education, ensuring its accessibility, and the sustainable development of the Ukrainian educational system is substantiated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДНУ «Інститут освітньої аналітики»uk
dc.subjectцифровізація освітиuk
dc.subjectєвропейські практикиuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectдистанційне та змішане навчанняuk
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.subjectукраїнські реаліїuk
dc.subjectdigitalization of educationuk
dc.subjectEuropean practicesuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjectdistance and blended learninguk
dc.subjecteducational innovationsuk
dc.subjectUkrainian realitiesuk
dc.titleЦифровізація освіти: європейські практики та українські реаліїuk
dc.title.alternativeDigitalization of education: European practices and Ukrainian realitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
thesis_ssi-iea_vii_2025 1.pdf5.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.