Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24166Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сенько, В. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T13:40:33Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T13:40:33Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Сенько В. В. Формування кількісних уявлень дітей старшого дошкільного віку за допомогою паличок Кюїзенера: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / В. В. Сенько; наук. кер. О. Ю. Булгакова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2025. – 66 с. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24166 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність і наукова значимість цього дослідження обумовлена тим, що проблема формування кількісних уявлень в дітей старшого дошкільного віку багато років досліджується психологами і педагогами. Велике значення для розвитку дитячого мислення має засвоєння вихідних математичних уявлень і понять, що дозволяють дитині адекватно орієнтуватися в кількісних і просторових відносинах навколишнього світу. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | магістерська робота | uk |
| dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk |
| dc.subject | формування кількісних уявлень | uk |
| dc.subject | розвитк дитячого мислення | uk |
| dc.subject | математичні уявлення | uk |
| dc.subject | палички Кюїзенера | uk |
| dc.title | Формування кількісних уявлень дітей старшого дошкільного віку за допомогою паличок Кюїзенера | uk |
| dc.type | Book | uk |
| Appears in Collections: | Факультет дошкільної педагогіки та психології | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Senko Vladyslav Valeriyovych.pdf | 891.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.