Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24161| Title: | Особливості невербальної комунікації дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР) та її еволюція |
| Authors: | Федоренко, Н. В. Венгер, Ганна Сергіївна Venger, Hanna |
| Keywords: | затримка психічного розвитку ЗПР комунікативна поведінка інклюзивне освітнє середовище |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Федоренко Н. В. Особливості невербальної комунікації дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР) та її еволюція / Н. В. Федоренко, Г. С. Венгер // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 376-379. |
| Abstract: | Проблема вивчення невербальної комунікації є надзвичайно актуальною у контексті спілкування дітей із затримкою психічного розвитку(ЗПР), оскілки вона дає можливість компенсувати мовленнєві труднощі та сприяє ефективній соціальній взаємодії. Аналіз особливостей невербальної поведінки цих дітей дозволяє створити дієві методи обробки інформації. Важливо зазначити, що невербальна комунікація може виступати альтернативним способом вираження емоцій у випадках, коли мовленнєві навички ще не досягли достатнього рівня розвитку. Впровадження інтерактивних технологій сприяє формуванню комунікативних здібностей у дітей з затримкою психічного розвитку(ЗПР). Корекційні заняття, які використовують невербальні засоби комунікації, такі як жестова мова, піктограми та інші методи, є надзвичайно важливими[11] [12]. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24161 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Fedorenko.pdf | 366.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.