Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24141| Title: | Модель ESCAPE як інструмент формування фахових компетентностей і досягнення програмних результатів навчання в процесі підготовки філологів |
| Other Titles: | The ESCAPE model as a tool for developing professional competencies and achieving programme learning outcomes in the process of philologist training |
| Authors: | Шульженко, Юлія Миколаївна Артеменко, Юлія Олександрівна |
| Keywords: | філологічна освіта підготовка перекладачів модель ESCAPE модель ESCAP(E) E фахові компетентності програмні результати навчання philological education translator training ESCAPE model ESCAP(E)E model professional competences programme learning outcomes |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Шульженко Ю. М. Модель ESCAPE як інструмент формування фахових компетентностей і досягнення програмних результатів навчання в процесі підготовки філологів / Ю. М. Шульженко, Ю. О. Артеменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 241-248. |
| Abstract: | У сучасних умовах глобалізації та все більшої міжкультурної взаємодії підготовка висококваліфікованих філологів і перекладачів набуває особливої значущості. Освітні практики у вищій школі стикаються з викликами пошуку балансу між академічними знаннями й розвитком практичних комунікативних і перекладацьких навичок. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вдосконалення університетської підготовки майбутніх філологів і перекладачів в умовах зростання вимог до їхніх професійних і комунікативних компетентностей. Традиційні методики навчання на основі таких моделей, як PPP, CAPE, ESA, не завжди забезпечують належний баланс між академічною теорією та практичними навичками, що створює потребу в упровадженні більш гнучких і студентоцентрованих освітніх моделей. Highly qualified philologists and translators training is becoming critical in today’s globalisation and growing intercultural interaction. Educational practices in higher education face the challenge of balancing academic knowledge and developing practical communication and translation skills. The relevance of the study is determined by the need to improve the university training of future philologists and translators in the context of growing demands on their professional and communication competencies. Traditional teaching methods based on models such as PPP, CAPE, and ESA do not always provide an adequate balance between academic theory and practical skills, creating a need for more flexible and student-centred educational models. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24141 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| The ESCAPE.pdf | 303.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.