Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24128| Title: | Вплив соціально-економічних змін на процес іншомовної фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи |
| Other Titles: | The impact of socio-economic changes on the process of foreign language professional training of future primary school teachers |
| Authors: | Терлецька, Любов Миколаївна |
| Keywords: | зміни фахова підготовка початкова школа мовна політика держава іноземна мова період changes professional training primary school language policy state foreign language period |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Терлецька Л. М. Вплив соціально-економічних змін на процес іншомовної фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи / Л. М. Терлецька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 195-200. |
| Abstract: | Актуальність дослідження. Сучасна модель навчання іноземних мов передбачає синергійний принцип взаємодії освітнього та суспільного компонентів у побудові цілісності методичного арсеналу, який використовується для набуття іншомовної компетентності майбутнього педагога. Метою статті є аналіз соціально-економічних змін, що впливали на процес іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи ву другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. Методи дослідження. У контексті дослідження здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, досліджено погляди науковців щодо періодизації іншомовної освіти в закладах освіти України досліджуваного періоду. Зміст дослідження та його результати. Важливим аспектом, який впливає на зміст і формат навчального процесу, є мовна політика, яка визначає рівень інтеграції набутих іншомовних компетенцій у реальне соціокультурне середовище. Relevance of the study. The modern model of foreign language teaching involves the synergistic principle of interaction between educational and social components in building a comprehensive methodological arsenal used to acquire foreign language competence at various educational levels. The purpose of the article is to analyse the socio-economic changes that influenced the process of foreign language training of future primary school teachers in the second half of the ХХ – at the beginning of the ХХІ century. Research methods. In the context of the study, an analysis of scientific and pedagogical literature was carried out, and the views of scientists on the periodisation of foreign language education in educational institutions of Ukraine during the period under study were examined. Content of the study and its results. An important aspect that influences the content and format of the educational process is language policy, which determines the level of integration of acquired foreign language competences into the real socio-cultural environment. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24128 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| The impact.pdf | 287.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.