Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадова, О. В.-
dc.date.accessioned2025-12-10T08:31:42Z-
dc.date.available2025-12-10T08:31:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРадова О. В. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку : маг. робота: 012 Дошкільна освіта / О. В. Радова; наук. кер. І. І. Попова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 89 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118-
dc.description.abstractЕмоційний розвиток є однією з ключових складових загального психічного становлення особистості та виступає необхідною умовою ефективної соціалізації дитини. Цей процес має складну, багатовимірну природу, охоплює різні аспекти психоемоційної діяльності, і є закономірним етапом індивідуального розвитку. Збагачення емоційної сфери дитини, формування її здатності розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також встановлювати гармонійні взаємостосунки з оточенням – усе це має вирішальне значення для становлення майбутньої особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectексперементальне дослідженняuk
dc.titleПедагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryadova O. V..pdf820.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.