Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Радова, О. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-10T08:31:42Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-10T08:31:42Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Радова О. В. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку : маг. робота: 012 Дошкільна освіта / О. В. Радова; наук. кер. І. І. Попова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 89 с. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24118 | - |
| dc.description.abstract | Емоційний розвиток є однією з ключових складових загального психічного становлення особистості та виступає необхідною умовою ефективної соціалізації дитини. Цей процес має складну, багатовимірну природу, охоплює різні аспекти психоемоційної діяльності, і є закономірним етапом індивідуального розвитку. Збагачення емоційної сфери дитини, формування її здатності розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також встановлювати гармонійні взаємостосунки з оточенням – усе це має вирішальне значення для становлення майбутньої особистості. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | магістерська робота | uk |
| dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk |
| dc.subject | емоційний інтелект | uk |
| dc.subject | експерементальне дослідження | uk |
| dc.title | Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку | uk |
| dc.type | Book | uk |
| Appears in Collections: | Факультет дошкільної педагогіки та психології | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ryadova O. V..pdf | 820.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.