Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2410
Назва: Пріоритети формування духовної культури майбутніх педагогів дошкільної освіти у контексті ціннісного змісту культурологічних дисциплін
Інші назви: Priority of formation of spiritual culture through education in the preschool faculty of pedagogical university in context of value contents of branch of science of culture cycle
Автори: Монке, Олена Станіславівна
Monke, Olena Stanislavivna
Ключові слова: духовність
духовна культура
навчальні дисципліни культурологічного циклу
spirituality
spiritual culture
branch of science of culture cycle
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Монке О. С. Пріоритети формування духовної культури майбутніх педагогів дошкільної освіти у контексті ціннісного змісту культурологічних дисциплін / О. С. Монке // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 109-116.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано погляди науковців на формування духовної культури особистості, зокрема, у процесі педагогічної університетської освіти. Підкреслено значущість свідомого саморозвитку, процесу самопізнання в контексті формування духовної культури особистості студента. Розкрито взаємозумовленість і взаємозв’язок понять «духовна культура» і «творчість». Підкреслено, що однією із констант формування духовної культури студентів педагогічних університетів є значний потенціал дисциплін культурологічного циклу, зокрема, навчальної диципліни «Література для дітей дошкільного віку». Адже літературний твір як явище духовної культури поза сприйняттям його читачем практично не існує, а творчий процес у самому бутті мистецтва слова набуває свого завершення лише в акті його духовного сприймання. Духовна культура розглядається як інтегративна професійно значима якість особистості. Визначено компоненти ціннісного змісту культурологічних дисциплін, зокрема, літератури для дітей дошкільного віку, які забезпечують формування професійно-культурної компетентності, духовної спрямованості студента, його включення в духовно-практичну діяльність; педагогічні умови формування духовної культури студентів педагогічних університетів. The article deals with the problem of formation of spiritual culture through education in the pedagogical university. The views of the scientists on formation of spiritual culture are examined. Importance of conscious self development and self cognition and also interrelationship of ideas “spiritual culture”, “creative work” are underlined in context of formation of student’s spiritual culture. Great potential of branch of science of culture cycle is one of constancy of formation of spiritual culture of the students of the pedagogical university. The literary work as phenomenon of spiritual culture without perception it by the reader don’t exist and creative process is acquiring completion itself only in act of it spiritual perception. Spiritual culture is considered as integration professionally significant trait of the personality. The components of value contents of branch of science of culture cycle, particularly the Literature for the children of preschool age, which forming professionally cultural competence and spiritual direction of the student were formed; pedagogical condition of formation of spiritual culture through education in the pedagogical university also were formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2410
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monke, Olena Stanislavna.pdf526.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.