Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінтій, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorВакалюк, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorТкаченко, Віталій Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-12-09T11:30:32Z-
dc.date.available2025-12-09T11:30:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМінтій І. С. Окремі компоненти методики розвитку цифрової компетентності наукових і науково-педагогічних працівників з використанням наукометричних баз даних / І. С. Мінтій, Т. А. Вакалюк, В. А. Ткаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 138-145.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24108-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена необхідністю адаптації наукової спільноти до викликів інформаційного суспільства, де експоненційне зростання наукових публікацій поєднується з революційними змінами, які вносять технології штучного інтелекту у процеси дослідницької діяльності, що вимагає розроблення інноваційних підходів до використання наукометричних інструментів та створення ефективних методик розвитку цифрових компетентностей наукових та науково-педагогічних працівників. Мета статті – опис окремих компонентів методики розвитку цифрової компетентності наукових і науково-педагогічних працівників з використанням наукометричних баз даних. Методи дослідження базуються на інтегрованому підході, що поєднує наукометричну базу даних Scopus, сервіс штучного інтелекту Claude для формування пошукових запитів та аналізу результатів, платформу VOSviewer для візуалізації даних та Scopus AI для верифікації результатів. The research relevance is conditioned by the rapid growth of scientific information volumes and active implementation of AI technologies in research activities, necessitating a rethinking of traditional approaches to working with scientometric databases and forming new digital competencies among researchers and academic staff. The exponential increase in scientific publications, combined with revolutionary changes brought by AI technologies in research processes, requires developing innovative approaches to using scientometric tools and creating effective methodologies for developing digital competencies of scientific and academic personnel. The aim of the article is to describe individual components of the methodology for developing digital competency of researchers and academic staff using scientometric databases. Research methods are based on an integrated approach that combines the Scopus scientometric database, Claude AI assistant for query formulation and results analysis, VOSviewer platform for data visualization, and Scopus AI for results verification.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectнаукометричні бази данихuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectScopusuk
dc.subjectVOSvieweruk
dc.subjectнаукові працівникиuk
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk
dc.subjectбібліометричний аналізuk
dc.subjectвізуалізація данихuk
dc.subjectdigital competencyuk
dc.subjectscientometric databasesuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectresearchersuk
dc.subjectacademic staffuk
dc.subjectbibliometric analysisuk
dc.subjectdata visualizationuk
dc.titleОкремі компоненти методики розвитку цифрової компетентності наукових і науково-педагогічних працівників з використанням наукометричних баз данихuk
dc.title.alternativeIndividual components of the methodology for developing digital competency of research and academic staff using scientometric databasesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Individual.pdf401.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.