Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24050
Назва: Methods of psychological assessment and diagnosis of emotional state
Інші назви: Методи психологічної оцінки та діагностики емоційного стану
Автори: Fastykovska, A.S.
Ключові слова: психодіагностика
посттравматичний стрес
стресостійкість
емпіричне дослідження
резильєнтність
psychodiagnosis
post-traumatic stress
stress resistance
empirical research
resilience
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Fastykovska A. S. Methods of psychological assessment and diagnosis of emotional state / A. S. Fastykovska // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 118-121.
Короткий огляд (реферат): The participant selection process was carried out in stages, using clearly defined inclusion and exclusion criteria. Participant recruitment. During the specified period, volunteers were recruited to participate in a training program based on the BASIC Ph model. Targeted informational mailings aimed at representatives of the educational sector in one of the metropolitan areas were used to attract respondents. At this stage, all interested individuals provided official consent to participate in the study, which included being informed about its goals, procedures, and potential risks. Процес відбору учасників здійснювався поетапно, з використанням чітко визначених критеріїв включення та виключення. Набір учасників. Протягом зазначеного періоду було проведено набір волонтерів для участі в навчальній програмі на основі моделі BASIC Ph. Для залучення респондентів використовувалися цільові інформаційні розсилки, спрямовані на представників освітнього сектору в одному з міських районів. На цьому етапі всі зацікавлені особи надали офіційну згоду на участь у дослідженні, що включало інформування про його цілі, процедури та потенційні ризики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24050
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
METHODS.pdf389.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.