Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24008| Title: | Розвиток творчого потенціалу студентів-філологів у процесі педагогічної підготовки на основі ІТ-технологій |
| Authors: | Швець, Микола |
| Keywords: | творчий потенціал особистості компетентність вчителя інформаційно-комунікаційні технології доповнена реальність гейміфікація подкастинг creative potential of the individual teacher competence information and communication technologies augmented reality gamification podcasting |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Швець М. Розвиток творчого потенціалу студентів-філологів у процесі педагогічної підготовки на основі ІТ-технологій / М. Швець // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 184-193. |
| Abstract: | У дослідженні обґрунтовано важливість використання майбутніми вчителями інформаційних технологій в освітньому процесі, що безсумнівно покращує якість освіти завдяки широкому використанню вітчизняних та міжнародних освітніх ресурсів, цифрових бібліотек, збільшенню частки самостійного вивчення матеріалу. Встановлено, що ефективність підготовки майбутніх вчителів безумовно залежить від розвитку цифрового освітнього простору вищого навчального закладу. Доведено, що для забезпечення високого рівня підготовки майбутніх вчителів-філологів вищі навчальні заклади повинні сприяти постійному розвитку та оновленню цифрового освітнього простору відповідно до сучасних вимог. The study substantiates the importance of future teachers using information technologies in the educational process, which undoubtedly improves the quality of education through the extensive use of domestic and international educational resources, digital libraries, and the increased share of independent study of the material. It has been found that the effectiveness of training future teachers certainly depends on the development of the digital educational space of a higher education institution. It has been proven that, in order to ensure a high level of training for future philology teachers, higher education institutions must promote the continuous development and updating of the digital educational space in accordance with modern requirements. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24008 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| development.pdf | 805.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.