Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24004| Назва: | Формування інтерпретаційної компетентності учнів: теоретичний аспект |
| Автори: | Прущак, Тетяна |
| Ключові слова: | інтерпретація компетентність формування культура читання когнітивний ціннісно-орієнтований interpretation competence formation reading culture cognitive value-based |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Прущак Т. Формування інтерпретаційної компетентності учнів: теоретичний аспект / Т. Прущак // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 161-169. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті представлено теоретичне дослідження формування інтерпретаційної компетентності у учнів старших класів середньої школи. Встановлено, що сучасна дидактика розглядає інтерпретаційну компетентність як важливий компонент культури читання в цілому. Робота над розвитком інтерпретаційної компетентності підвищує здатність учнів глибоко розуміти художній текст, виявляти та обґрунтовувати смислові зв'язки між подіями, образами та ідеями, а також оцінювати їх у ширшому контексті культури та особистого досвіду. Показано, що вдосконалення методології розвитку інтерпретаційної компетентності сприятиме вихованню добре освіченої молоді, здатної свідомо розуміти та цінувати літературну спадщину. The article presents a theoretical investigation into the formation of interpretive competence among upper secondary school students. It has been established that contemporary didactics regards interpretive competence as an essential component of reading culture as a whole. Work on developing interpretive competence enhances students’ ability to comprehend a literary text in depth, identify and substantiate semantic connections between events, images, and ideas, and evaluate them within the broader context of culture and personal experience. It is demonstrated that improving the methodology for developing interpretive competence will contribute to the cultivation of well-educated young people capable of consciously understanding and appreciating literary heritage. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24004 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| formation.pdf | 793.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.