Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23999
Назва: Соціальний зміст викладання нейропсихології в українських університетах: виклики сьогодення
Автори: Спиця. Н. В.
Ключові слова: нейропсихологія
українські університети
викладання нейропсихології
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Спиця Н. В. Соціальний зміст викладання нейропсихології в українських університетах: виклики сьогодення / Н. В. Спиця // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 68-71.
Короткий огляд (реферат): Виклики вищої освіти України залишаються в своїх базових питаннях непорушними – відповідати швидкому розвитку світової науки, готувати фахівців, які можуть стати конкурентоспроможними на міжнародному ринку праці та ефективно впливати на політичний, соціально-економічний, культурний потенціал країни. Не є виключенням і питання підготовки фахівців у сфері психології. Освітні програми з підготовки фахівців зі спеціальності 053 «Психологія» передбачають перегляд дисциплін які мають вивчати студенти з урахуванням нових знань, нових запитів та нових умов роботи. Одним із найбільш перспективних напрямків для цієї галузі знань є нейропсихологія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23999
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf326.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.