Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКердівар, Наталя Іванівна-
dc.contributor.authorKerdivar, Natalia Ivanivna-
dc.contributor.authorЧавдар, Олена-
dc.date.accessioned2025-12-03T14:00:23Z-
dc.date.available2025-12-03T14:00:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКердівар Н. І. Особливості вивчення сучасної української прози в контексті позакласного читання старшокласників / Н. І. Кердівар, О. Чавдар // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 117-126.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23993-
dc.description.abstractУ статті досліджується освітнє, культурне та методичне значення сучасної української прози в позакласному читанні для учнів старших класів. У центрі уваги твори Марії Матіос, Василя Шкляра, Степана Процюка та Катерини Калитко як тексти, що формують історичну пам'ять, національну ідентичність, емоційну зрілість та критичне мислення. Дослідження наголошує на необхідності ефективних методологічних стратегій, що інтегрують літературний аналіз з особистісною рефлексією учнів, творчою діяльністю та міждисциплінарним навчанням. Результати дослідження підкреслюють потенціал сучасної української літератури для збагачення читацької культури учнів та сприяння ціннісно-орієнтованій, компетентнісній освіті. The article examines the educational, cultural, and methodological significance of contemporary Ukrainian prose in extracurricular reading for high school students. It focuses on the works of Maria Matios, Vasyl Shkliar, Stepan Protsiuk, and Kateryna Kalytko as texts that shape historical memory, national identity, emotional maturity, and critical thinking. The study emphasizes the need for effective methodological strategies that integrate literary analysis with students’ personal reflection, creative activities, and interdisciplinary learning. The findings highlight the potential of modern Ukrainian literature to enrich students’ reading culture and promote value-oriented, competence-based education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectсучасна українська прозаuk
dc.subjectпозакласне читанняuk
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk
dc.subjectісторична пам'ятьuk
dc.subjectемоційний розвитокuk
dc.subjectкомпетентнісна освітаuk
dc.subjectучні старших класівuk
dc.subjectлітературна педагогікаuk
dc.subjectcontemporary Ukrainian proseuk
dc.subjectextracurricular readinguk
dc.subjectnational identityuk
dc.subjecthistorical memoryuk
dc.subjectemotional developmentuk
dc.subjectcompetence-based educationuk
dc.subjecthigh school studentsuk
dc.subjectliterary pedagogyuk
dc.titleОсобливості вивчення сучасної української прози в контексті позакласного читання старшокласниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
contemporary Ukrainian prose.pdf803.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.