Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2397
Назва: Психолого-педагогічні засади художньо-естетичного розвитку дошкільників
Інші назви: Психолого-педагогические основы художественно-эстетического развития дошкольников
Psychological-pedagogical bases of artistically-aesthetic development of preschool children
Автори: Соцкая, Елена Петровна
Соцька, Олена Петрівна
Sotska, Olena Petrivna
Ключові слова: творчість
креативність
художньо-естетична діяльність
художественное воспитание
творчество
художественно-эстетическая деятельность
art education
creativity
artistic and aesthetic activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади художньо-естетичного розвитку дошкільників; розкривається сутність понять «художнє виховання», «творчість», «уява», «художньо-естетична діяльність». В статье рассматриваются психолого-педагогические основы художественно-эстетического развития дошкольников; рассматривается сущность понятий «художественное воспитание», «воображение», «креативность»; раскрывается сущность понятий «творчество», «художественно-эстетическая деятельность». The article deals with psychological and pedagogical foundations of artistic and aesthetic development of preschool children, the essence of the concepts of «art education», «imagination», «creativity»; reveals the essence of the concepts of «creativity», «artistic and aesthetic activity».
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто психолого-педагогічні засади художньо-естетичного розвитку дошкільників; розкривається сутність понять «художнє виховання», «творчість», «уява», «художньо-естетична діяльність». В статье рассматриваются психолого-педагогические основы художественно-эстетического развития дошкольников; рассматривается сущность понятий «художественное воспитание», «воображение», «креативность»; раскрывается сущность понятий «творчество», «художественно-эстетическая деятельность». The article deals with psychological and pedagogical foundations of artistic and aesthetic development of preschool children, the essence of the concepts of «art education», «imagination», «creativity»; reveals the essence of the concepts of «creativity», «artistic and aesthetic activity».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2397
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sotska, Elena Petrovna.pdf497.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.