Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВенгер, Ганна Сергіївна-
dc.contributor.authorVenger, Hanna-
dc.contributor.authorДуднік, А. О.-
dc.date.accessioned2025-12-03T12:38:34Z-
dc.date.available2025-12-03T12:38:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВенгер Г. С. Сучасні підходи до нейрореабілітації сенсорних порушень у дітей з розладами аутистичного спектра / Г. С. Венгер, А. О. Дуднік // Клінічна психологія та психотерапія у дзеркалі сучасності. I Міжнародна науково-практична конференція, 24-25 жовтня 2025, Україна, Київ : зб. матеріалів / Ф-т психол. Каф. психодіаг. та клініч. псих. Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. – Київ : ГО «МНГ», 2025. – С. 303–306.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23976-
dc.description.abstractАктуальність проблеми сенсорних порушень у дітей з розладами аутистичного спектра (далі – РАС) визначається тим, що понад 80% дітей цієї категорії мають виражені труднощі з обробкою сенсорних стимулів (Tomchek & Dunn, 2007; Pfeiffer et al., 2011). Вони можуть проявлятися у вигляді гіперчутливості до звуків, світла, дотику чи смакових подразників, або ж, навпаки, у формі гіпочутливості, коли дитина потребує надмірної кількості стимуляції для формування адекватної реакції. Окремим феноменом є сенсорна фрагментарність, що полягає у вибірковому реагуванні лише на певні подразники, а також труднощі інтеграції відчуттів із різних модальностей, які суттєво ускладнюють узгодження рухових, когнітивних та емоційних процесів. Емпіричні дослідження демонструють ефективність такої багатовекторної корекційної роботи, оскільки вона сприяє формуванню адаптивних навичок, підвищенню рівня саморегуляції, розвитку соціальної компетентності та покращенню якості життя дітей з РАС. Водночас індивідуалізація програм та їх впровадження на основі сучасних наукових досліджень відкривають перспективи подальшого вдосконалення корекційно- реабілітаційної практики у сфері дитячої нейропсихології та спеціальної педагогіки.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиїв : ГО «МНГ"uk
dc.subjectсенсорна фрагментарністьuk
dc.subjectнейрокорекція сенсорних порушеньuk
dc.subjectсенсорна інтеграціяuk
dc.subjectмузикотерапіяuk
dc.titleСучасні підходи до нейрореабілітації сенсорних порушень у дітей з розладами аутистичного спектраuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venger H..pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.