Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2025-12-03T12:11:05Z-
dc.date.available2025-12-03T12:11:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Формування основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання та туристично-краєзнавчої діяльності / О. А. Листопад, І. К. Мардарова // Збірник наукових праць за матеріалами ІV Всеукраїнської науково- практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та туристично-краєзнавчої і фізкультурно-оздоровчої роботи» 27 листопада 2025 року. Глухів : ГНПУ ім. О. Довженка, 2025. - С. 226-229.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23971-
dc.description.abstractРозкрито теоретико-методичні підходи до формування основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання та туристично-краєзнавчої діяльності. Обґрунтовано значущість інтеграції фізичних вправ, рухливих ігор та елементів дитячого туризму у повсякденну освітню практику закладів дошкільної освіти. Акцентовано на позитивному впливі туристично-краєзнавчої діяльності на розвиток фізичної витривалості, сенсорного досвіду, емоційно-ціннісного ставлення до природи та власного здоров’я. Показано, що системне використання засобів фізичного виховання у поєднанні з елементами краєзнавства сприяє формуванню відповідальної поведінки, навичок саморегуляції та мотивації до здорового способу життя у дітей дошкільного віку. Theoretical and methodological approaches to the formation of the basics of health-saving competence of preschool children through physical education and tourism and local history activities are revealed. The importance of integrating physical exercises, active games, and elements of children's tourism into the daily educational practice of preschool education institutions is substantiated. The positive impact of tourism and local history activities on the development of physical endurance, sensory experience, and an emotional and value-based attitude towards nature and one's own health is emphasized. It is shown that the systematic use of physical education in combination with elements of local history contributes to the formation of responsible behavior, self-regulation skills, and motivation for a healthy lifestyle in preschool childrenuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГлухів : ГНПУ ім. О. Довженкаuk
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectтуристично-краєзнавча діяльністьuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectрухова активністьuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjecthealth-saving competenceuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjecttourism and local history activitiesuk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.subjectphysical activityuk
dc.subjecthealthy lifestyleuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleФормування основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання та туристично-краєзнавчої діяльностіuk
dc.title.alternativeFormation of the basics of health-saving competence in preschool children through physical education and tourism and local history activitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.