Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23951| Назва: | Концепт тілесніості в семантичній картині китайського танцю |
| Автори: | Кунь, Цао |
| Ключові слова: | тілесність концепт класичний китайський танець семантична картина |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Цао Кунь Концепт тілесніості в семантичній картині китайського танцю / Кунь Цао Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 204-206. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті концептуальне поле тілесності окреслено як багатомірний атрибут людини в танцювальному мистецтві, що ґрунтується на низці наукових підходів, серед яких найважливішими визначено історичний та антропологічний дискурси. Семантику танця охарактеризовано як мистецтво створення смислів за допомогою пластики тіла, коли танцювальні рухи, жести та пози передають повідомлення засобами тілесної виразності. Показано, що семантичну картину китайського танцю створюють значення конкретних тілесних знаків. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23951 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 64.pdf | 860.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.