Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23950| Назва: | The problem of performing interpretation of vocal cycles |
| Автори: | Wu Chenxi Степанова, Людмила Василівна Stepanova, Lyudmila Vasylivna |
| Ключові слова: | vocal cycle performance interpretation chamber character cyclicity musical cycle formation concert-chamber performance вокальний цикл виконавська інтерпретація камерність циклічність музичне циклоутворення концертно-камерне виконавство |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Wu Chenxi. The problem of performing interpretation of vocal cycles / Wu Chenxi, L. Stepanova // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 163-165. |
| Короткий огляд (реферат): | The article examines the issue of performance interpretation of vocal cycles as one of the least explored areas in musicology. Attention is focused on the phenomenon of musical cycle formation as an integrative form that unites intentional (composer’s), receptive (listener’s), and performative dimensions. It is shown that the vocal cycle, as a leading chamber genre of the 19th century, is based on the categories of chamber character and cyclicity, which determine its semantic structure. It is found that successful interpretation of vocal cycles is possible only through deep comprehension of the composer’s intent and consideration of the stylistic features of the era. У статті розглянуто проблематику виконавської інтерпретації вокальних циклів як однієї з найменш досліджених у музикознавстві. Акцентовано увагу на феномені музичного циклоутворення як інтегративній формі, що поєднує інтенціональний (композиторський), рецептивний (слухацький) та виконавський вектори. Показано, що вокальний цикл, як провідний камерний жанр ХІХ століття, базується на категоріях камерності та циклічності, які визначають його змістову структуру. З’ясовано, що успішна інтерпретація циклів можлива лише за умови глибокого осягнення композиторського задуму й урахування стильових особливостей доби. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23950 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 51.pdf | 591.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.