Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23946
Назва: Оцінка динаміки моторних рухових функцій у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем та спастичною диплегією в умовах апробації технології, що передбачає використання технічних засобів та методичних прийомів штучного керуючого середовища
Інші назви: Assessment of the dynamics of motor functions in children of primary school age with cerebral palsy and spastic diplegia in the conditions of testing technology, which involves the use of technical means and methodological techniques of an artificial control environment
Автори: Холодов, Сергій Анатолійович
Kholodov, Sergii Anatoliyovych
Гребеніна, Анастасія Андріївна
Hrebenina, Anastasiia Andriivna
Ключові слова: діти молодшого шкільного віку
церебральний параліч
спастична диплегія
технологія
показники моторних функцій
технічні засоби
методичні прийоми штучного керуючого середовища
children of primary school age
cerebral palsy
spastic diplegia
technology
motor function indicators
technical means
methodological techniques of «artificial control environment»
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Холодов С. А. Оцінка динаміки моторних рухових функцій у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем та спастичною диплегією в умовах апробації технології, що передбачає використання технічних засобів та методичних прийомів штучного керуючого середовища / С. А. Холодов, А. А. Гребеніна // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 3. – С. 250-264.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми. Науковці активно досліджують широкий спектр проблем, що виникають у спробах суспільства ефективно допомогти дітям з інвалідністю. Одним із найбільш гострих питань завжди було фізичне виховання та реабілітація дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. Це особливо актуально для дітей із дитячим церебральним паралічем, який сьогодні посідає одне з провідних місць у структурі дитячої інвалідності. Мета дослідження – визначити динаміку показників моторних функцій у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем, що характеризується спастичною диплегією, у процесі апробації технології, заснованої на інтеграції технічних засобів та методичних прийомів створення штучного керуючого середовища. Relevance of the problem. Scientists are actively studying a wide range of problems that arise in society's attempts to effectively help children with disabilities. One of the most pressing issues has always been physical education and rehabilitation of children with musculoskeletal disorders. This is especially relevant for children with cerebral palsy, which today occupies one of the leading places in the structure of childhood disabilities. The purpose of the study is to determine the dynamics of motor function indicators in primary school children with cerebral palsy, characterized by spastic diplegia, in the process of testing a technology based on the integration of technical means and methodological techniques for creating an artificial control environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23946
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASSESSMENT.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.