Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23912
Назва: Специфіка опанування вокального репертуару німецьких композиторів-романтиків
Автори: Чень Сяоюй
Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Ключові слова: Lied
німецький романтизм
поетичний текст
вокальна інтерпретація
вокальна техніка
художній образ
виконавський стиль
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чень Сяоюй. Специфіка опанування вокального репертуару німецьких композиторів-романтиків / Чень Сяоюй, Н. Кьон // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 89-91.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку опанування вокального репертуару німецьких композиторів-романтиків, визначено психологічні та технічні аспекти інтерпретації жанру Lied. Розкрито відмінності вокальної естетики, особливості ставлення до вимови й культури інтонування поетичного тексту й важливість осмислення його художнього «над-сенсу». Підкреслено важливість оволодіння співака особливостями звукоутворення, дихання, фразування та артикуляції, темповими та динамічними особливостями інтерпретації репертуару німецьких романтиків. задля глибокого і стилістично-достовірного утілення художньо-образного сенсу виконуваних творів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23912
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf662.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.