Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2390
Title: К обучению профессионально ориентированному английскому языку морского профиля высшей квалификации
Other Titles: До навчання професійно орієнтованого англійської мови морського профілю вищої кваліфікації
Prior to training a professionally oriented English language maritime profile of higher qualification
Authors: Івасюк, Надія Олексіївна
Ивасюк, Надежда Алексеевна
Ivasyuk, Nadіya Oleksіїvna
Keywords: дискурс
ситуативно-коммуникативный метод
когнитивно-эмоциональный метод
микро-и макро-структуры
семы
концепт
семантичное поле
дискурс
ситуативно-комунікативний метод
когнітивно-емоційний метод
мікро- та макроструктури
семи
концепт
семантичне поле
discourse
situational communicative method
emotional-cognitive method
micro and macrostructurest
semes
semantic field
concept
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ивасюк Н. А. К обучению профессионально ориентированному английскому языку морского профиля высшей квалификации / Н. А. Ивасюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 56-64.
Abstract: Главной целью нашего исследования является попытка доказать возможность совмещения двух методов в обучении будущих моряков английскому языку – ситуационно-коммуникативного и эмоционально-когнитивного методов. Мы начнем с предположения, что не существует прямого соответствия (гармонии) между мышлением и языком. Но мы знаем, что мыслительная информация имеет как языковой контекст, так и другие типы мыслительных образов. Для того, чтобы осуществить процесс анализа языковой информации, мы бы хотели привлечь внимание к основным составляющим мышления – семам, которые систематически организуют лексические значения слов и проявляются как результат компонентного анализа. Дискурсы, в которых мы собираемся представить всю когнитивную модель профессиональных знаний моряков, могут быть использованы исследователями для определения и проверки существующих процессов профессиональной деятельности будущего специалиста. Это направит нас к исходным микро имакроструктур дискурсов. Головною метою дослідження є спроба довести можливістьсполучення двох методів в навчанні майбутніх моряків англійській мові сітуативно комунікативного та емоційно-когнітивного. Починаємо з припущення, що не існує прямої відповідності (гармонії) між мисленням та мовою. Але відомо, що розумова інформація має як мовний контекст, так і інші типи розумових образів. Дискурси, в яких ми збираємось представити всю когнітивну модель професійних знань майбутніх моряків, можливо використати задля визначення та перевірки існуючих процесів їх професійної діяльності. Вихідні у цьому процесі з точку зору навчально-мовного процесу є мікро та макроструктури дискурсів. The main target of our research is the attempt to prove the possibility of combining two methods in teaching EL to seafarers-situationalcommunicative and emotionally cognitive methods. We start from theconsideration that there is no direct correspondence (harmony) between the units of thinking and units of language. But we know that the thinking information has as language context as other types of mental representations. The discourses in which we are going to present the whole cognitive model of the professional knowledge of marines are to be used by the researchers for def ining and verifying the real processes in the professional activity. This will guide us to deriving from the discourse marco and microstructes.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2390
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іvasyuk, Nadіya Oleksіїvna+.pdf522.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.