Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23876| Title: | Інклюзія як нова парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю |
| Authors: | Суменко, Т. Ю. |
| Keywords: | інклюзія діти з особливими освітнімі потребами інклюзивна освіта |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Суменко Т. Ю. Інклюзія як нова парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю / Т. Ю. Суменко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 177-183. |
| Abstract: | Фундаментальні трансформації сучасного суспільства, що супроводжуються радикальними змінами у всіх сферах життя, зумовлюють потребу оновлення соціальних інститутів, передусім системи освіти. Одним із провідних напрямів її розвитку стає інклюзивна освіта, що постає як нова парадигма професійної підготовки фахівців мистецького профілю, орієнтована на гуманістичні цінності, різноманіття та рівність можливостей. Феномен інклюзії в освітянському просторі розглядається не лише як форма підтримки дітей з особливими освітніми потребами, а як цілісна соціокультурна стратегія, що забезпечує доступність, адаптацію, повноцінну участь особистості в освітньому процесі незалежно від особливостей її розвитку. У цьому контексті інклюзивна освіта є наступним етапом еволюції освітньої інтеграції, спрямованої на подолання сегрегаційних підходів та створення умов для розкриття творчого потенціалу кожного здобувача. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23876 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.