Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23863
Назва: Інтеграція народного інструментарію в освітній процес: методичні інновації навчання гри на сопілці та кларнеті
Автори: Барановська, Ірина
Барановський, Юрій
Ключові слова: інтеграція народного інструментарію
навчання гри на сопілці
інновації навчання гри на кларнеті
музичні здібності дітей
урок музичного мистецтва
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Барановська І. Інтеграція народного інструментарію в освітній процес: методичні інновації навчання гри на сопілці та кларнеті / І. Барановська, Ю. Барановський // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): Інтерес до інтеграції народного інструментарію зумовлений потребою у збереженні української музичної традиції, популяризацією фольклору серед молоді, доступністю інструментів для навчання, а також прагненням до формування універсального виконавця, здатного працювати у різних жанрових і стильових контекстах. Сопілка, на відміну від кларнета, є технічно простішою, що дозволяє швидше досягати перших результатів, підвищуючи мотивацію до навчання. Обидва інструменти належать до групи духових, мають схожі принципи звуковидобування, однак різняться культурним навантаженням і технічним рівнем, що відкриває можливість використовувати сопілку як підготовчий або паралельний інструмент у навчанні гри на кларнеті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23863
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baranovskaya.pdf984.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.