Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2386
Title: Залучення студентів до діяльності з оцінювання та самооцінювання власної підготовки щодо формування соціально ціннісних орієнтації у молодших школярів
Other Titles: Приобщение студентов к деятельности оценивания и самооценивания личной подготовки к формированию социально ценностных ориентации у младших школьников
The engagement of students in evaluation and self assessment focused on primary school children’s orientation forming
Authors: Колбіна, Людмила Анатоліївна
Колбина, Людмила Анатольевна
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna
Keywords: оцінювання
самооцінювання
формування соціально-ціннісних орієнтацій
evaluation
self-evaluation
formation of social-value orientations
оценивания
самооценка
формирование социально-ценностных ориентаций
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Колбіна Л. А. Залучення студентів до діяльності з оцінювання та самооцінювання власної підготовки щодо формування соціально ціннісних орієнтації у молодших школярів / Л. А. Колбіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 29-34.
Abstract: У статті аналізується проблема залучення студентів до діяльності з оцінювання та самооцінювання власної підготовки щодо формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів. Автором була проведена методика на визначення стану підготовленості вчителів початкової школи до формуваннясоціально&ціннісних орієнтацій у молодших школярів. В статье анализируется проблема эмоционального насыщения учебно-воспитательной работы, направленной на освоение будущими учителями начальной школы умений и навыков, которые относятся к формированию социально&ценностных ориентаций у младших школьников. Автором была проведена методика на выявление и выяснение насколько же будущие учителя начальных классов склонны к педагогической профессии. The article analysis the issue of students’ engagement in evaluationand self&assessment focused on orientation forming of primary school children. The methodology used by the author determines the ability of future primary school teachers for primary school children orientation forming.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2386
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna.pdf130.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.