Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23821
Назва: Програмна мініатюра китайських композиторів першої половини ХХ століття в контексті проблеми втілення національного звукообразу фортепіано
Інші назви: Program miniature of Chinese composers of the first half of the 20th century in the context of the problem of embodiment of the national piano sound image
Автори: Чжан Юньшо
Ключові слова: національний звукообраз фортепіано
модернізм
пентатоніка
програмна фортепіанна мініатюра
інтерпретація
китайські композитори першої половини ХХ століття
індивідуальна стилістика
national piano sound
modernism
pentatonic
program piano miniature
interpre-tation
Chinese composers of first half of 20th century
individual stylistics
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Чжан Юньшо Програмна мініатюра китайських композиторів першої половини ХХ століття в контексті проблеми втілення національного звукообразу фортепіано / Чжан Юньшо // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 194-202.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто програмну мініатюру китайських композиторів першої половини ХХ століття в контексті проблеми втілення національного звукообразу фортепіано. Наголошено, що зі значних композиторських постатей – творців модерної китайської музичної традиції означеного періоду – вирізняються Чжао Юаньжень, Хе Лутін, Цзян Вен’є, Цюй Вей, Сан Тонг та інші. Метою статті є музикознавчий аналіз програмних мініатюр Чжао Юаньженя, Хе Лутіна, Сан Тонга в контексті ідентич-ності відображення національного звукообразу фортепіано. Для здійснення музикоз-навчого аналізу програмної мініатюри китайських композиторів першої половини ХХ століття нами було застосовано коло аналітичних методів (інтонаційний, герменевтичний, компаративний, історико-стильовий, онтосонологічний), які дозволили виявити специфіку відображення національного звукообразу фортепіано на рівні індивідуальної стилістики означених композиторів, а також узагальнити спільні риси їхньогго музичного мислення. he article examines the program miniature of Chinese composers of the first half of the 20th century. in the context of the problem of embodying the national piano sound image. It is emphasized that among the significant composer figures – creators of the modern Chi-nese musical tradition of the specified period – Zhao Yuanren, He Luting, Jiang Wenye, Qu Wei, San Tong and others stand out. The aim of the article is a musicological analysis of the program miniatures of Zhao Yuanren, He Luting, San Tong in the context of the identity of the reflection of the national piano sound image. To carry out a musicological analysis of the program miniatures of Chinese composers of the first half of the 20th century, we applied a range of analytical methods (intonational, hermeneutic, comparative, historical-stylistic, onto-sonological), which allowed us to identify the specifics of the reflection of the national piano sound image at the level of the individual stylistics of the mentioned composers, as well as to generalize the common features of their musical thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23821
Розташовується у зібраннях:№3 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Program miniature.pdf240.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.