Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23802
Назва: Пісочна терапія як метод корекції порушень мовлення дітей молодшого шкільного віку
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Никифоренко, Ю. С.
Ключові слова: порушення мовлення
пісочна терапія
корекція порушень мовлення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Соколова Г. Б. Пісочна терапія як метод корекції порушень мовлення дітей молодшого шкільного віку / Г. Б. Соколова, Ю. С. Никифоренко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 100-105.
Короткий огляд (реферат): Зважаючи на те, те що кількість дітей з порушеннями розвитку щороку зростає, наука постала перед пошуком нових ефективних методів для корекційної роботи для дітей з особливими потребами, зокрема з порушеннями мовлення.Широку популярність в корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення здобуває один із методів арт-терапії – метод пісочної терапії. Пісочна терапія є універсальним методом при корекції, оскільки є мультифункуціональним та доступним як для дітей із типовим розвитком, так і для дітей з особливими потребами, у яких порушення мовлення виступає вторинним розладом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23802
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf529.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.